everything is a story

wifi konijn

nabaztag.jpg

Heeft iemand onder u al zo’n wifi NaBazTag-konijn ? Zoja, braaf beestje ?

Één reactie op “wifi konijn”

  1. mediaguy Avatar
    mediaguy

    Op DG Brussels heb ik er zo eentje zien staan. De eigenaar had ‘m niet aangesloten, helaas.

Plaats een reactie